Cinsel iliskiye neden giremiyorum?

Cinsel İlişkiye Girememe

Cinsel ilişkiye girememe problemi toplumumuzda çoğu kadının yaşadığı fakat anlatmaya çekindiği sıkıntılı bir süreçtir. Bu süreci bazı kadınlar tedavi olup kısa sürede atlatırken bazı kadınlarsa fazlasıyla çekingen davranarak yıllarca doktora gitmez.Bu sıkıntıyı zamanla aşabileceğine kendini o kadar inandırır ki yıllarca bu hastalıkla yaşar.Hatta çoğu evlilik bu sorunu aşamayan çiftlerin birbirlerini yıpratmasıyla son bulur.

Kadınlar arasında anlatılan ilk gece rivayetleri çoğu kadının bilinçaltına yerleşir ve ilk birleşme anında da ağrılar ,acılar yaşayacağını düşünen kadın kendini kasar ve cinsel birleşmeyi engeller.Bunun ilk geceye özel olduğunu düşünen çift ısrarcı olmaz zamana bırakır fakat çoğu kişide bu sorun sadece ilk geceye özel bir korku değildir.Bu sıkıntıyı erteleyen  insanların psikolojilerinde de bozulmalar yaşanır.Fakat bunun bir sorun olduğunu kabullenip hemen bir doktora görünen kadın ise kısa sürede bu sorunu aşarak eşiyle mutlu bir evlilik yaşar.

Cinsel ilişkiye girememe nedenleri
Cinsel ilişkiye girememe

Cinsel ilişkiye girememe gibi bir problem yaşıyorsanız bu sorunu paylaşmaya çekinmeyiniz unutmayın ki yalnız değilsiniz, bu sorunu yaşayan tek siz değilsiniz, çekinilecek ve gizlenecek bir durum değil. Vajinismus doktoruna giderek jinekolojik bir muayene olduktan sonra tedavi sürecine başlamalısınız.Ertelediğiniz her gün hayatınızdan ve mutluluğunuzdan çaldığınız bir gündür.

Vajinismus sorunu yaşayan diğer hastalar bu sorunu yani cinsel ilişkiye girememe sorununu çözdüyse emin olun siz de çözebilirsiniz.Unutmayınız ki bu hastalık sadece psikolojik bir rahatsızlık değildir yani sorununuzun kaynağı fiziksel de olabilir.Bunun için jinekolojik muayene olmak, bu sorunun neden kaynaklandığını bulmak önemlidir.Kızlık zarınızın kalın ve yüksek kenarlı olması gibi bir probleminiz varsa fiziksel nedenden kaynaklı bir vajinismus hastasısınızdır. Psikolojik olarak vajinismus sorunu yaşanıyorsa eğer bunun içinde terapiler ve egzersizlerle kısa sürede düzelebilirsiniz, tek önemli nokta iyileşeceğinize dair inancınız olmalıdır ve ertelememelisiniz.
Cinsel ilişkiye neden giremiyorum neden eşimi bu kadar çok sevmeme rağmen bir şeyler yaşayamıyorum gibi sorular aklınızda dönüp duruyor biliyoruz.Tüm hastalarımız genellikle aynı psikoloji içinde bizlere geliyor.Hemen hemen tüm vajinismus sorunu yaşayan kadınlardan aynı şeyleri duymaktayız.

Peki, vajinismus hastalığının çözümü nedir? Nasıl kurtulabilirim bu sorundan? Bu sorundan kurtulmak için kliniğimize gelerek jinekolojik bir muayenenin ardından sorununuzun temel sebebini belirledikten sonra size uygun olan tedavi yöntemi ile kısa sürede bu sıkıntılı süreci atlatmanızı sağlamak en temel amacımızdır.Tedavi şu şekilde şu yöntemlerle yapılır demek çok doğru olmayacaktır çünkü vajinismus hastalığı evresi olan ve sizin hangi evrede olduğunuz ya da temel sebebinin psikolojik mi fiziksel mi olduğu gibi sorulara cevap bulunduktan sonra tedavi aşamasına geçilerek tedavi edilebilecek bir hastalıktır.

Cinsel ilişkiye girememe gibi bir durumla karşılaşan çiftler panik yapmadan ve zaman kaybetmeden vajinismus doktoruna görünerek hastalığı aşabilirler. En önemlisi de evliliklerini yıpranmadan sürdürürler.