Kürtaj

Kadın için istenmeyen gebelik genellikle bir kabus olmuştur.İstenmeyen gebeliğin tek çaresi ise maalesef kürtajdır. Sadece istenmeyen gebeliklerde değil doğum veya gebeliğin anne açısından riskli olduğu zamanlarda da kürtaj yapılmaktadır.Kürtaj tanımını genel olarak açacak olursak; rahim içine yerleşmiş dokuların dışarı çıkarılması, gebeliğin sonlandırılması olarak tanımlayabiliriz.Kürtaj nasıl yapılır, tehlikeli midir? gibi soruları hastalarımızdan sıklıkla almaktayız.

Kürtaj Nasıl Yapılır?

Bu soruyu o kadar sık duymaktayız ki bu nedenle değerli hanımlar için kısa bir bilgilendirme yapma gereksinimi hissettik.Kürtaj nasıl yapılır sorusuna vereceğimiz cevap şu olacaktır.Günümüzde en çok tercih edilen yöntem plastik bir aparat ile vakum yöntemi uygulanarak negatif basınç etkisi ile gebeliğe son verilmesidir.
Kürtaj işlemi için rahim ağzını uygun bir yöntem ile esneterek rahim boşluğunda bulunan embryo dışarı alınır.Kürtaj işleminin yapılabilmesi için gebeliğin rahim içine yerleşmesi ve hekiminizin ultrasonda keseyi rahim içinde görmesi gerekir.Bu durum ise genellikle 5-6 haftada meydana gelmektedir.Unutulmaması gereken en önemli detay ise bu işlemin muhakkak klinik ya da hastane ortamında gerçekleşmesi gerektiğidir.

Kürtaj Kaçıncı Haftaya Kadar?

Bir diğer merak edilen sorumuz ise kürtaj kaçıncı haftaya kadar sorusudur.Yasal olarak gebeliği 10 haftayı geçmiş hanımlara kürtaj işlemi uygulanmamaktadır.Fakat anne veya bebeğin hayatı tehlikede ise kurul kararı ile bu durum değişebilir.

Kürtaj Psikolojisi

Bir diğer başlığımız sevgili hanımlar kürtaj psikolojisi.Kürtaj yaptıracak olan kişinin pskolojisi tabikide sarsılmış moral bozukluğu,pişmanlık ve tarif edilemez bin bir türlü duygu içermektedir.Biz kadın doğum uzmanları da kürtaj işlemi yaparken hastamız ile aynı duyguları paylaşmaktayız.Sizleri çok iyi anlıyoruz ve bizimle rahat iletişime geçebilmeniz adına rahat hissedeceğiniz bir klinik ortamı sağlamaktayız.Aklınıza takılan tüm soruların cevabını sizi rahatlatacak bir şekilde vermeye çalışarak soru işaretlerinizi gidermeye çalışıyoruz.
Ankara Kürtaj
İstenmeyen gebelik yaşayan çoğu kadın bu araştırmasını gizli tutar,panik yaşar.Bu zor zamanınızda yanlış bir karar almamanız adına doğru bir şekilde tedavinin uygulanması için Ankara kürtaj başlığında sizlerleyiz.Tecrübeli hekimimiz ile güvenli işlemler yaparak en kısa zamanda sağlığınıza kavuşmanız için çalışan bir ekibimiz bulunmaktadır.
Ankara’da  kürtaj yapan yerler ya da kürtaj doktoru gibi google aramaları gün geçtikçe artmaktadır. Değerli hanımlar Ankara’da kürtaj için Tandoğan’daki kliniğimize bekliyoruz.
Ankara’da Kürtaj Fiyatları
Ankara’da kürtaj fiyatları 2019 için vereceğimiz cevap bu işleminin şehir şehir ,semt semt ve doktordan doktora farklı olduğudur. Kürtaj fiyatının en belirleyici unsuru gebelik haftasıdır.Bunun nedeni ise   gebelik haftasının ilerledikçe kürtaj işleminin zorlaşmasıdır. Detaylı bilgi için kliniğimize  0312 212 64 62 – 0532 424 43 29 bu numaralardan ulaşabilir.
Kürtaj fiyatları dışında aslında en önemli detay hizmetin kalitesidir. Yapılan sağlıksız kürtajlar aşırı kanamayı beraberinde getirir.Bu da kişinin hayatını kaybetmesine neden olabilir.Bu neden muhakkak kürtaj olmadan önce sağlıklı hizmet alabileceğiniz klinik ortamlarını seçmelisiniz.Yapılan kürtaj işlemi ne kadar başarılı ise ileri ki zamanda daha sağlıklı gebelik yaşayabilirsiniz.
Turgut Reis Cad. No: 10/2 Tandoğan’daki Ankara kadın Hastalıkları Tedavi Merkezimize gelerek bizimle detaylı iletişim kurabilirsiniz.
Tags: