Miyom

Miyom Tedavisi

Miyom, kadınlarda sıklıkla görülen iyi huylu büyümelerdir ve bu büyümeler özellikle 35 yaş üzerindeki kadınlarda daha sık görülmektedir.Miyomlar rahmin iç yüzeyinde veya dış yüzeyinde görülebilir.Boyutları ise değişiklik göstermekte; nohut büyüklüğünde olabileceği gibi karnı dolduracak kadar büyüklükte de olabilirler.Büyüyen miyom rahmin içine ve dışına zarar vermektedir. Miyom tedavisi olarak bu zarar engellenebilir.

Kadınların çoğu kadınsal hastalıklardan çekinerek muayene olmak istemezler ve sıkıntılarını çoğu zaman kimseyle paylaşmazlar.Fakat hastalıkların ilerlemesi sorunu daha çok büyütür ve geri dönüşü olmayan yollara girilmesine sebep olabilir.Kısacası tedaviden kaçmayınız sevgili hanımlar eğer miyom sorununuz varsa muhakkak miyom tedavisi olmanız gerekmektedir.

Miyom Tedavisi
Miyom Nedir?

Sizde miyom olduğunu nasıl anlarsınız?

Peki, sizde miyom olduğunu nasıl anlarsınız?

Adetinizde değişiklikler yaşanıyorsa,kanamanız fazla oluyorsa,daha uzun dönem adet veya daha kısa sürüyorsa, kramplarınız fazlaysa,rahimde ve karnınızda büyüme varsa muhakkak bir kadın hastalıkları tedavi merkezine giderek muayene olmalısınız.Unutmayın hastalıklarda erken tanı ve tedavi fazlasıyla önemlidir.

Tedavi İçin Ne Yapılması Gerekir?

Miyom eğer küçükse veya menopoz dönemine yaklaşan bir kadında miyom varsa tedavi gerektirmeyebilir. Fakat fazla kanamalı bir adet dönemi geçiren,miyomu hızlı büyüyen,kısırlık ve yumurtalık tümörü gibi bir sorunu olan kadının tedavi olması gerekir.Bu sorunun tedavisi ilaç veya cerrahi işlem ile olur.
Sevgili hanımlar eğer sizde yukarıda belirttiğimiz sıkıntılı süreçlerden birini veya birkaçını yaşıyorsanız muayene olmanızda fayda vardır.Ankara’da miyom tedavisi  için kliniğimiz ile iletişime geçerek detaylı bilgilendirme alabilirsiniz.